مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 11:102020-11-26اقتصادي

تمدید اعتبار وکالت نامه های خرید و فروش خودرو + جزییات


رییس پلیس راهور ناجا از تمدید وکالت نامه هایی خبر داد که اعتبار آنها از اول آذر تا پایان آخرین روز محدودیت های کرونایی، منقضی شده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رییس پلیس راهور ناجا از تمدید اعتبار وکالتنامه های متقاضیان خرید و فروش وسایل نقلیه به تعداد روزهای تعطیل شده از سوی ستاد ملی کرونا خبر داد.

سردار سید کمال هادیانفر در تشریح جزییات این خبر گفت: با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا، از اول آذرماه سال جاری ، طرح محدودیت تردد متناسب با وضعیت شهرها در کشور اجرا شد و یکی از مشاغلی که در گروه دوم در شهرهای نارنجی و قرمز مشمول محدودیت های تعیین شده قرار گرفت مراکز شماره گذاری پلیس راهور بود.

وی افزود: روزانه به طور میانگین 20 هزار از شهروندان در مراکز شماره گذاری خدمات دریافت می کنند که 60 درصد متقاضیان نقل و انتقال خودرو دارای وکالت از سوی فروشنده هستند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ادامه داد: با تعطیلی مراکز شماره گذاری تاریخ اعتبار بسیاری از وکالتنامه های صادره منقضی خواهد شد که این امر منجر به ازدحام مراجعان به مراکز شماره گذاری بعد از اتمام محدودیت ها خواهد شد،برای آسودگی خاطر هموطنان تمهیدات و تدابیر لازم پیش بینی و به ستاد مقابله با کرونا پیشنهاد و درنهایت مقرر شد اعتبار وکالتنامه های متقاضیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید اعتبار وکالت نامه های خرید و فروش خودرو + جزییات

تمدید اعتبار وکالت نامه های خرید و فروش خودرو + جزییات