مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 10:502020-11-26حوادث

انهدام باند سارقان زورگیر باشگاه بدنسازی جنوب تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی در تشریح این خبر گفت: اواخر شهریور ماه سال جاری پرونده ای با موضوع سرقت به شیوه زورگیری در کلانتری 131 شهرری تشکیل و با دستور مقام قضایی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

- رییس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران از دستگیری یکی از سارقان باند 4 نفره زورگیر باشگاه بدنسازی خبر داد و گفت: دستگیری کلیه اعضای این باند در دستور کار قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی در تشریح این خبر گفت: اواخر شهریور ماه سال جاری پرونده ای با موضوع سرقت به شیوه زورگیری در کلانتری 131 شهرری تشکیل و با دستور مقام قضایی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی که جوانی 27 ساله و ساکن شهرری بود به پایگاه نهم پلیس آگاهی مراجعه و اظهار داشت، ساعت 7 بعدازظهر بیست و ششم شهریور ماه در حال تمرین در باشگاه بدنسازی بودم که 4 جوان قوی هیکل وارد باشگاه شدند و پس از تهدید و ارعاب، مرا به بیرون از باشگاه کشاندند و با ضرب و شتم سوار بر خودرو کردند و در ادامه با گرفتن رمز کارت بانکی ام مبلغ 5 میلیون تومان سرقت و سپس در بیابان های شهرری مرا رها کرده و متواری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان زورگیر باشگاه بدنسازی جنوب تهران

انهدام باند سارقان زورگیر باشگاه بدنسازی جنوب تهران