مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 10:302020-11-26بين الملل

یک تیپ متحد ائتلاف سعودی، به ارتش یمن و انصارالله پیوست


تیپ ششم گارد مرزی تحت فرمان دولت مستعفی یمن با تمرد از دستور ائتلاف سعودی برای اعزام به جبهه مأرب برای مقابله با ارتش و کمیته های مردمی، خود را به صنعاء رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با افزایش پیشروی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در استان مأرب ، منابع آگاه یمنی از ورود شمار زیادی از فرماندهان و نیروهای تیپ ششم گارد مرزی تحت فرمان دولت مستعفی یمن به صنعاء خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری الخبر الیمنی ، نخستین تیپ نظامی از نیروهای هادی که در نقاط مرزی مستقر بودند و ائتلاف سعودی تلاش داشت آن را برای نبرد با نیروهای انصارالله به مأرب اعزام کند، دیروز (چهارشنبه - 25 نوامبر) وارد صنعاء شد.

به گفته منابع آگاه، تیپ ششم گارد مرزی تحت فرمان دولت مستعفی یمن، از دستور اعزام به مأرب در سایه پیشروی های سریع نیروهای صنعاء در این استان، تمرد کرد و افسران و اعضای این تیپ پس از برقراری تماس با صنعاء، به هادی و ائتلاف سعودی پشت کردند.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که نیروهای سعودی به منظور فشار بر تیپ ششم گارد مرزی و وادار ساختن آن به نبرد در جبهه مأرب علیه ارتش و کمیته های مردمی یمن، تمامی حقوق و مستحقات مالی اعضای این تیپ را لغو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تیپ متحد ائتلاف سعودی، به ارتش یمن و انصارالله پیوست

یک تیپ متحد ائتلاف سعودی، به ارتش یمن و انصارالله پیوست