مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 10:002020-11-26بين الملل

موج جدید کرونا در ژاپن و کره جنوبی/ افزایش نگرانی ها در پکن


طیف وسیعی از محصولات از جمله غذاهای دریایی، دام و طیور شناسایی شده که آلوده به ویروس کرونا است این عفونت ها از مواد غذایی با زنجیره سرد و حتی از ظروف آلوده به انسان منتقل شده است.

- همزمان با شروع فصل سرما و ورود فزاینده مسافران به چین، نگرانی ها در خصوص بازگشت کرونا به این کشور افزایش یافته است در عین حال شیوع گسترده همه گیری در ژاپن و کره جنوبی هم باعث اعمال محدودیت های جدید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مقام ها و نهادهای بهداشتی چین اعلام کرده اند که در یک ماه گذشته موارد وارداتی از کشورهای دیگر بیشتر شده و مواد غذایی منجمد وارداتی آلوده به ویروس کرونا نیز باعث شده است تا کشور با خطر انتقال این ویروس مواجه شود.

تنها در 30 روز گذشته، در چین 98 مورد ابتلای کووید 19 با منشا داخلی به ثبت رسیده است که 7.

5 برابر بیشتر از یک ماه قبل از آن است سه کانون جدید بیماری شهرهای تیان جین و شانگهای در شمال شرق و منطقه منچوری مغولستان داخلی در شمال غرب چین هستند که بعضا تحت قرنطینه قرار گرفته و رفت و آمد به نقاط آلوده این شهرها بشدت تحت کنترل است.

می فونگ سخنگوی کمیسیون ملی بهداشت چین در یک جلسه توجیهی رسانه ای گفت: بسیاری از موارد، عفونت های خوشه ای بوده و مسیرهای انتقال متنوع شده است، انتقال ویروس از انسان به انسان و از محصول به انسان می تواند جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج جدید کرونا در ژاپن و کره جنوبی/ افزایش نگرانی ها در پکن

موج جدید کرونا در ژاپن و کره جنوبی/ افزایش نگرانی ها در پکن