مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 10:002020-11-26اقتصادي

رای دیوان عدالت به نفع کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی


براساس رای دیوان عدالت به نفع کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی، دولت باید به روزرسانی بدهی خود به تامین اجتماعی را «بپذیرد» و نمی تواند با تصویب مصوبه، - جی پلاس، در نهایت دیوان عدالت اداری به نفع کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی را داد و دولت باید به روز رسانی بدهی خود را به بپذیرد.

ایلنا نوشت: بازنشستگان تامین اجتماعی نسبت به همه چیز انتقاد دارند؛ از پایین بودن مستمری ها و اجرای ناقص و ناعادلانه ی همسان سازی گرفته تا رایگان نبودن خدمات درمانی و لزوم پرداخت هزینه ی مازاد بابت بیمه تکمیلی.

در این شرایط، خلف وعده های دولت و طفره رفتن های مکرر از پرداخت بدهی انبوه خود به سازمان، زیرساخت معیوبی را فراهم کرده که تامین اجتماعی در عمل نتواند تعهدات قانونی خود به جامعه ی ذی نفعان را به نحو احسن به انجام برساند.

قانون گریزی های دولت در قبال تامین اجتماعی دولت نه تنها در پرداخت بدهی انبوه خود به سازمان تعلل می ورزد در قوانین بودجه سال 98 و سال جاری، پرداخت سالیانه 50 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به سازمان پیش بینی شده اما این الزام به پرداخت، نه در سال گذشته و نه در سال جاری اجرایی نشده است- و هر ماه، بدهی جاری جدید ایجاد می کند، بلکه در محاسبه ی میزان این بدهی انبوه، با فعالان صنفی بازنشستگان و کارشناسان تامین اجتماعی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای دیوان عدالت به نفع کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی

رای دیوان عدالت به نفع کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی