مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 09:502020-11-26سياسي

اهدای 9 سری جهیزیه به زوج های نیازمند توسط بسیجیان بویین میاندشت


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویین میاندشت گفت: به مناسبت هفته بسیج 9 سری جهیزیه از سوی این نهاد انقلابی تهیه و میان زوج های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

- خبرگزاری فارس ـ لشکر سلیمانی ها؛ ویژه نامه هفته بزرگداشت بسیج: احمد قاسمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بویین میاندشت با بیان اینکه امسال شعار هفته بسیج، بسیج پیشرو در خدمت و امید آفرین است، اظهار کرد: شجره طیبه بسیج به منظور استمرار حرکت صحیح انقلاب و در امان ماندن از توطئه دشمنان به فرمان امام تأسیس شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین میاندشت گفت: از آنجایی پیشگیری از انوع بیماری ها یکی از مأموریت های بسیج است در راستای مقابله با ویروس کرونا قرارگاه کمک مومنامه و مواسات در هفته بسیج قرارگاه سردار سلیمانی با عنوان حافظان سلامت محله محور تشکیل شد.

قاسمی افزود: با اجرای این طرح سپاه و بسیج با محوریت ائمه جماعات و بسیجیان پایگاه ها به کمک به کادر درمانی و بهداشت و درمان در جهت فرهنگ سازی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی با توزیع اقلام بهداشتی اقدام می کنند.

وی خاطرنشان کرد: دیدار از خانواده معظم شهدا (درب منازل)، تجلیل از مدافعان سلامت، افتتاح دو باب پروژه محرومیت زدایی، اجرای دومین مرحله طرح مهر کریمانه، آغاز طرح هر پایگاه یک خدمت، عطرافشانی  قبور مطهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 9 سری جهیزیه به زوج های نیازمند توسط بسیجیان بویین میاندشت

اهدای 9 سری جهیزیه به زوج های نیازمند توسط بسیجیان بویین میاندشت