مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 09:502020-11-26سياسي

پاسخی به منتقدان داود فیرحی: چرا نقدهای خویش را در زمان حیات آن مرحوم مطرح نکردید!؟


سیدصادق حقیقت، استاد دانشگاه مفید خطاب به منتقدان دکتر داود فیرحی می نویسد: از نظر اخلاقی، چرا این دوستان نقدهای خویش را به شکل علمی در زمان حیات دکتر فیرحی مطرح نکردند!؟ آیا اخلاق اجازه می دهد کسی را در زمان حیات نقد نکنیم و بلافاصله پس از فوتش، - سیدصادق حقیقت، استاد دانشگاه مفید خطاب به منتقدان دکتر داود فیرحی می نویسد: از نظر اخلاقی، چرا این دوستان نقدهای خویش را به شکل علمی در زمان حیات دکتر فیرحی مطرح نکردند!؟ آیا اخلاق اجازه می دهد کسی را در زمان حیات نقد نکنیم و بلافاصله پس از فوتش، او را سکولار و لیبرال و مانند آن بخوانیم!؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سیدصادق حقیقت، استاد دانشگاه مفید، در یادداشتی با عنوان نقد ناقدان فیرحی در شماره امروز روزنامه شرق نوشت: درگذشت نابهنگام حجت الاسلام و المسلمین داود فیرحی نه تنها جامعه حوزوی و دانشگاهی را در بهت و حیرت فرو برد؛ بلکه به شکلی همه اقشار جامعه را متأثر کرد.

در بین قربانیان کرونا، استادان بزرگی وجود داشته اند؛ اما تجلیلی که از این عالم بزرگوار حوزوی- دانشگاهی صورت گرفت، بی نظیر بود.

علت این مسئله را در چند نکته می توان جست وجو کرد؛ پیشتاز بودن در حوزه اندیشه سیاسی اسلام، مباحث عمیق در حوزه فقه سیاسی، آثار متعدد و نوآورانه، اخلاق فروتنانه و جذاب و فعالیت در سطح توده های مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخی به منتقدان داود فیرحی: چرا نقدهای خویش را در زمان حیات آن مرحوم مطرح نکردید!؟

پاسخی به منتقدان داود فیرحی: چرا نقدهای خویش را در زمان حیات آن مرحوم مطرح نکردید!؟