مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 09:202020-11-26اجتماعي

گسترش دامن سفید زمستان در پاییز هزار رنگ زنجان


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بارش برف در ارتفاعات و برخی شهرهای زنجان آغاز شده است.

- ایسنا/زنجان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بارش برف در ارتفاعات و برخی شهرهای زنجان آغاز شده است.

حسین سلطانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ریزش برف در برخی شهرها، ارتفاعات و مناطق کوهستانی این استان آغاز شده است و وزش باد شدید موجب وقوع کولاک برف در بلندی های استان و نقاط کوهستانی و برف گیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه وزش باد شدید برخی نقاط این استان را در می نوردد و سرعت آن به 40 تا 60 کیلومتر بر ساعت نیز خواهد رسید، افزود: هم اکنون نیز شاهد ریزش برف در شهر زنجان (مرکز استان) هستیم و از برخی ایستگاه های هواشناسی استان نیز ریزش برف گزارش شده است که شامگاه بر شدت آن افزوده خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: از صبح شنبه (8 آذرماه) هوای این استان سردتر شده و میزان دما در قیاس با روزهای قبل بین 4 تا 6 درجه سانتی گراد افت پیدا خواهد کرد و بر اساس پیش بینی های صورت گرفته این وضعیت جوی تا پایان هفته در استان حاکم خواهد بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان، تصریح کرد: بارش برف و باران از جمعه شب تا صبح شنبه به صورت موقت قطع شده و شاهد یخ بندان صبحگاهی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش دامن سفید زمستان در پاییز هزار رنگ زنجان

گسترش دامن سفید زمستان در پاییز هزار رنگ زنجان