مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 09:002020-11-26سياسي

خط مقدم بسیجیان ما، صنعتگران کشور هستند


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران، در آیین افتتاح یادمان مقبره شهید گمنام ایران خودرو همزمان با هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- سردار علی اصغر محسن شیخی با تقدیر از مجموعه پر افتخار و زحمت کش ایران خودرو که در خط اول جبهه مبارزه با استکبار، جهاد خود را در عرصه صنعت دنبال می کنند، افزود: در عین حال که صنعت به عنوان پشتوانه عظیم کشور به شمار می رود، تاسی به شهیدان و تکیه بر نیروهای توانمند به عنوان پشتوانه و الگویی برای حرکت های جهادی سبب می شوند، بسیجی وار تلاش کرده و به آن افتخار کنیم.

وی ضمن تقدیر از شرکت ایران خودرو به دلیل تشییع پر افتخار پیکر پاک شهید گمنام و تمهیدات ویژه اتخاذ شده همزمان با این رویداد، برای ارج نهادن به مقام شامخ شهید راه وطن، عنوان کرد: این اقدامات نشان دهنده وجود تفکر بسیجی در مجموعه ایران خودرو است.

سردار محسن شیخی ضمن یادآوری پنجم آذرماه به عنوان روزی که حضرت امام خمینی (ره) درخت پر ثمر بسیج را غرس کردند، اظهار کرد: افتتاح یادمان مقبره این شهید گمنام را در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فال نیک می گیریم.

وی با بیان این که بسیج تنها به یک لباس، یک نهاد و یک مجموعه خلاصه نمی شود بلکه بسیجی می تواند در تمامی عرصه ها حضور داشته باشد، تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط مقدم بسیجیان ما، صنعتگران کشور هستند

خط مقدم بسیجیان ما، صنعتگران کشور هستند