مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 08:502020-11-26سياسي

برنامه های کانون پرورش فکری به صورت برخط انجام می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: همزمان با تعطیلی روزهای کرونایی هشت فعالیت عمومی این نهاد به صورت برخط برای مخاطبان کودک و نوجوان اجرا می شود.

- اسفندیار ضیایی در گفتگو با با ایجاد بسترهای مناسب برای اجرای همزمان فعالیت های فرهنگی، ادبی و هنری در فضای حقیقی و مجازی در ارتباط با اعضای خود دستاوردهای خوبی کسب کرده است.

وی با بیان اینکه این برنامه ریزی هدفمند در سایه تغییر ساختارهای کانون و افزایش گروه های سنی مخاطب شکل گرفته است، افزود: با گسترش دامنه فعالیت ها به خارج از مرزهای جغرافیایی کشور و فراهم سازی زمینه حضور علاقه مندان تمامی فارسی زبانان در کارگاه های برخط کانون شاهد استقبال از این برنامه ها هستیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان ادامه داد: امکان به گزینی کارگاه ها از سوی مخاطبان و تسهیل در امر ارائه آموزه های توسط مدرسان، زمینه تشویق علاقه مندان را فراهم کرده تا با شرکت در این کارگاه ها به رونق هرچه بیش تر این فعالیت ها کمک کنند.

وی اضافه کرد: برگزاری انجمن های تخصصی برخط، حضور مستمر و مؤثر مربیان و اعضا در شبکه های مجازی و تولید محتوای مناسب برای مخاطبان، از دیگر برنامه های این مجموعه برای مدیریت روزهای کرونایی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های کانون پرورش فکری به صورت برخط انجام می شود

برنامه های کانون پرورش فکری به صورت برخط انجام می شود