مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 08:452020-11-26اقتصادي

دولت برای موضوع مرغ تجدید نظر اساسی کند/ انباشت3 میلیون تن نهاده در گمرکات


رییس کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، معقولانه این است ارز را از واردات برداریم و در تولید کشتارگاه روی مرغی که تحویل می گیریم اعمال کنیم ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، سیدجواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه تمام نهاده های دامی  با ارز 4200هزار تومانی وارد  کشور می شود، اظهار کرد: محسبات ما در کمیسیون کشاورزی نشان می دهد  اگر نهاده های دامی با نرخ ارز آزاد 25 هزار تومان وارد کشور بشود، در بخش خرده فروشی مبلغ مرغ یک کیلوگرم 36 هزارتومان برای مصرف کننده است.

رییس کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه مرغ با نرخ ارز آزاد فروخته میشود، گفت: ارز ترجیحی وقتی به واردات تعلق می گیرد در طول شبکه و تا انتهای خط متاسفانه به هدف  نمی نشیند.

وی با بیان اینکه، معقولانه  این است  ارز را از واردات برداریم و در تولید کشتارگاه  روی مرغی که تحویل می گیریم اعمال کنیم ، افزود: در خواست ما از دولت این است که با این شرایطی که وجود دارد تجدید نظر اساسی انجام بدهد.

ساداتی نژاد با اشاره به اینکه، یکی از مهمترین مسائل ما کمبود نهاده است، تصریح کرد:  بانک کشاورزی برای تامین ارز و بخشی از آن توزیع نهاده که متولی آن جهاد کشاورزی  است دچار مشکل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای موضوع مرغ تجدید نظر اساسی کند/ انباشت3 میلیون تن نهاده در گمرکات

دولت برای موضوع مرغ تجدید نظر اساسی کند/ انباشت3 میلیون تن نهاده در گمرکات