مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 08:352020-11-26سياسي

توزیع 2000 هزار بسته معیشتی از سوی بسیج دانشجویی آذربایجان غربی


سیدمحمود صفری، مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در گفتگو با دانشجو، با اشاره به درخواست مقام معظم رهبری از حضور دوباره جوانان مومن و انقلابی در صحنه مبارزه با کرونا و کمک به معیشت قشر آسیب دیده از این بیماری گفت: - مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی گفت: با حضور دانشجویان جهادی 2000 بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه در مناطق محروم توزیع خواهد شد.

سیدمحمود صفری، مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در گفتگو با دانشجو، با اشاره به درخواست مقام معظم رهبری از حضور دوباره جوانان مومن و انقلابی در صحنه مبارزه با کرونا و کمک به معیشت قشر آسیب دیده از این بیماری گفت: این که رهبر انقلاب اسلامی مطالبه اصلی خود را با محوریت حضور جوانان انقلابی ارائه کرده است، نشان دهنده اهمیت فعالیت های دانشجویان جهادی در گذشته است.

صفری تصریح کرد: بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی نیز با لبیک گفتن به درخواست صریح رهبر انقلاب اسلامی با برنامه ریزی هدفمند از همان ابتدا با تشکیل جلسات متوالی وارد فاز عملیاتی در این عرصه شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی مطرح کرد: از جمله فعالیت هایی که تا کنون در حال اجرایی است، فعالیت 6 کارگاه تولید ماسک که تا به امروز با تولید 200 هزار عدد ماسک در راستای قطع شیوع انتقال زنجیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2000 هزار بسته معیشتی از سوی بسیج دانشجویی آذربایجان غربی

توزیع 2000 هزار بسته معیشتی از سوی بسیج دانشجویی آذربایجان غربی