مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-26سياسي

مقابله با جنگ اقتصادی ویژگی مهم بسیج در گام دوم انقلاب


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: از مهمترین ویژگی هایی که برای بسیج در گام دوم انقلاب لحاظ شده امید آفرینی، جهاد علمی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام ماشاالله عبدی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالروز تشکیل بسیج اظهار کرد: بسیج در طول عمر با برکت خود تمام توان و تلاش خود را برای گره گشایی از مشکلات مردم و خدمت رسانی بی منت به مردم در عرصه های مختلف صرف کرده است.

وی افزود: به کار گیری عزم و اراده قوی همراه با روحیه جهادی و انسجام در طول این دوران همواره چشمگیر بوده و بسیجیان از هیچگونه فرصتی برای مجاهدت و فداکاری غافل نبوده اند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: بسیج یک تفکر ارزشمند و عظیم و فرهنگ و تفکر بسیجی یک تفکر توام با معنویت و شجاعت است و بسیجیان برای حفظ استقلال، نجات از وابستگی به بیگانگان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.

عبدی ادامه داد: فرهنگ بسیجی یک مجموعه ای از روش ها و منش هایی است که تضمین کننده حرکت رشد و تعالی ملت و بسیج یک مکتب کارآمد و نهضت راهگشاست که همواره این کارآمدی را به اثبات رسانده است.

وی اضافه کرد: در اندیشه امام و ، جوان گرایی و تربیت نیروی جوان انقلابی و تقویت سبک زندگی ایرانی اسلامی است که باید به آنها ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با جنگ اقتصادی ویژگی مهم بسیج در گام دوم انقلاب

مقابله با جنگ اقتصادی ویژگی مهم بسیج در گام دوم انقلاب