مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-26سياسي

نگرانی ها از اقدام احتمالی ترامپ در اخراج گسترده کارمندان دولت آمریکا


کارمندان دولتی آمریکا ممکن است تحت یک دستور اجرایی ماه اکتبر دونالد ترامپ و پیش از کنار رفتن او از سمت ریاست جمهوری، با اخراج گسترده روبه رو شوند.

- کارمندان دولتی آمریکا ممکن است تحت یک دستور اجرایی ماه اکتبر دونالد ترامپ و پیش از کنار رفتن او از سمت ریاست جمهوری، با اخراج گسترده روبه رو شوند.

قانون گذاران دموکرات و گروه ها و اتحادیه های ناظر در حال بسیج برای جلوگیری از این اقدام هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، رهبران 23 کمیته اصلی و فرعی مجلس نمایندگان از رؤسای 61 اداره و آژانس فدرال خواستند حسابرسی کامل هرگونه برنامه برای طبقه بندی مجدد کارکنان فدرال تحت دستور 21 اکتبر (30 مهر) که کارمندان را در معرض اخراج قرار می دهد، ارائه کنند.

آن ها همچنین خواستار جزییاتی در مورد هر یک از گماشتگان سیاسی ترامپ شدند که در حال حاضر به استخدام مشاغلی در آمده یا مدنظر قرار گرفته اند.

بر اساس نامه ای به رهبری کارولین مالونی ، رییس کمیته نظارت و اصلاح ، مهلت پاسخ های ابتدایی 9 دسامبر است و پس از آن هر دو هفته به روزرسانی انجام می شود.

نامه روز چهارشنبه پس از آن ارائه شد که 13 نماینده دموکرات مجلس نمایندگان از جمله گری کونولی ، رییس کمیته فرعی عملیات دولت و استنی هویر ، رهبر اکثریت روز سه شنبه از اختصاص دهندگان خواستند در لایحه بودجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی ها از اقدام احتمالی ترامپ در اخراج گسترده کارمندان دولت آمریکا

نگرانی ها از اقدام احتمالی ترامپ در اخراج گسترده کارمندان دولت آمریکا