مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 07:402020-11-26اجتماعي

نواقص محورهای مواصلاتی جزیره قشم بررسی شد


نشست بررسی نواقص محورهای مواصلاتی جزیره قشم با حضور سازمان منطقه آزاد قشم، پلیس راهنمایی و رانندگی و اداره راه و شهرسازی شهرستان قشم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزرای فارس از قشم، نشست بررسی نواقص محورهای مواصلاتی جزیره قشم صبح امروز با حضور معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم، جمعی از مشاوران و مدیران این سازمان، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی، رییس پلیس راه و رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان قشم روز چهارشنبه در مرکز بین المللی قشم برگزار شد.

 محرم بهاروند در این نشست اقدامات این سازمان را در حوزه راه سازی، بهسازی، اصلاح و توسعه ابنیه راه های جزیره، فراتر از وظایف و ماموریت این سازمان اعلام کرد و گفت: از آنجا که سفارش موکد مدیرعامل سازمان، همیشه برای ما این بوده که هرچه از دست سازمان بر می آید برای توسعه جزیره قشم انجام شود، این اقدامات در این حوزه ها انجام شده و می شود.

وی با اشاره به اینکه سهم سرانه  120 هزار نفر از جمعیت جزیره قشم در بخش های زیربنایی این جزیره مانند راه سازی در سرفصل بودجه های ملی و استانی دیده شده و به مردم این جزیره تعلق دارد، افزود: اگر این بودجه سالانه ملی و استانی در زیرساخت های جزیره هزینه شده بود، ما امروز در این بخش ها مشکلی نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواقص محورهای مواصلاتی جزیره قشم بررسی شد

نواقص محورهای مواصلاتی جزیره قشم بررسی شد