مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 07:252020-11-26سياسي

رفع مشکلات کادر درمان در مبارزه با کرونا بسیار حائز اهمیت است


شیوع گسترده ویروس کرونا و طولانی شدن آن خستگی کادر درمان را بیشتر می کند و لازم است تا برای ایجاد انگیزه بین نیروها به مشکلات و خواسته هایشان رسیدگی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه موقع و با قوت کار را دنبال کند که این خود چند راهکار دارد ابتدا اینکه اهمیت کار تبیین و مردم توجیه شوند تا این آسیب را جدی بگیرند.

آیت الله مصطفی محامی گفت: باید توجه داشت در شیوع ویروس کرونا آسیب منحصر به شخص نیست و جامعه گرفتار این آسیب خواهد شد و در اثر عدم رعایت برخی افراد به حق عمومی جامعه خدشه وارد می شود و نیاز است تا با کسانی که همکاری نمی کنند برخورد جدی و قانونی صورت گیرد.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان ادامه داد: در سیستان وبلوچستان هم از لحاظ امکانات و هم از لحاظ نیروی انسانی کمبودهایی وجود دارد که شیوع گسترده ویروس کرونا و طولانی شدن زمان خستگی نیروها را بیشتر می کند و لازم است تا برای ایجاد انگیزه بین نیروها به مشکلات و خواسته هایشان رسیدگی شود.

آیت الله محامی بیان کرد: نیاز است تا اهمیت کار مدافعان سلامت برایشان تبیین شود و بدانند که در حال انجام یک جهاد مقدس در عرصه سلامت هستند و اجرشان با خداست تا در این صورت خدمات مطلوب ارائه دهند و البته جذب امکانات مناسب نیز در این جهت بسیار مؤثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات کادر درمان در مبارزه با کرونا بسیار حائز اهمیت است

رفع مشکلات کادر درمان در مبارزه با کرونا بسیار حائز اهمیت است