مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 07:152020-11-26اقتصادي

قیمت فروش گوجه از مزارع استان بوشهر اعلام شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به برداشت گوجه فرنگی خارج از فصل از مزارع استان بوشهر گفت: روزانه 3500 تن گوجه فرنگی خارج از فصل مزارع استان بوشهر وارد بازار می شود که قیمت این محصول بین 2500 تا 4500 تومان برای هرکیلوگرم در مزارع به فروش می رسد و تا اردیبهشت ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمدتقی منوچهری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه این استان قطب تولید گوجه فرنگی خارج از فصل است اظهار داشت: امسال بیش از 11 هزار و 200 هکتار اراضی استان بوشهر به کشت گوجه فرنگی با آبیاری تحت فشار اختصاص یافته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به آغاز برداشت محصول گوجه فرنگی خارج از فصل از مزارع استان بوشهر تصریح کرد: تاکنون 35 هزار تن گوجه فرنگی از مزارع استان بوشهر برداشت شده است و این برداشت تا اردیبهشت سال بعد ادامه دارد.

وی از روان بودن صادرات گوجه فرنگی خارج از فصل استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: مرز صادراتی محصول گوجه فرنگی استان بوشهر به عراق از  گذرگاه های باشماق کردستان و پرویزخان قصرشیرین باز و روان است.

منوچهری قیمت گوجه فرنگی در مزارع استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: روزانه 3500 تن گوجه فرنگی خارج از فصل مزارع استان بوشهر وارد بازار می شود که قیمت این محصول بین 2500


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت فروش گوجه از مزارع استان بوشهر اعلام شد

قیمت فروش گوجه از مزارع استان بوشهر اعلام شد