مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 05:552020-11-26اجتماعي

کتاب های کمک آموزشی همچنان ممنوع


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: ممنوعیت کتاب های کمک آموزشی بر اساس مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش در بستر فضای مجازی نیز مانند آموزش حضوری به قوت خود باقی است.

رضوان حکیم زاده در گفت و گو با ایرنا در این خصوص توضیح داد: ممنوعیت کتاب های کمک آموزشی به این دلیل است که در بستر فضای مجازی و آموزش حضوری تاکید باید بر تربیت و برنامه درسی موجود باشد و از رفتن به سراغ کتاب تست که آموزش را به یک سری تست تقلیل می دهد، خودداری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حکیم زاده سال گذشته اعلام کرده بود که بر اساس سند تحول مبنی بر تنوع بخشی به محیط یادگیری و مشارکت هدفمند خانواده و مدرسه تصمیم گرفتیم در سال تحصیلی جدید استفاده از کتاب های کمک آموزشی را در مدارس ممنوع کنیم.

روش های آموزشی در روزهای کرونایی وی همچنین درباره شرایط آموزشی دانش آموزان در روزهای کرونایی اظهار داشت: معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با توجه به نظارت بر پیگیری تداوم آموزش، از همه استان ها اطلس یادگیری دانش آموزان را دریافت کرده و مطابق دستورالعمل ارسالی برای مدارس یکی از وظایف عنوان شده مدیران این است که بستر یادگیری دانش آموز را مشخص کرده و تعیین کنند که از شبکه شاد، مدرسه تلویزیونی، بسته های کمک آموزشی یا درسنامه استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب های کمک آموزشی همچنان ممنوع

کتاب های کمک آموزشی همچنان ممنوع