مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 05:502020-11-26سياسي

تشکیل کارگروه تخصصی میراث فرهنگی


رییس کمیسسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت گردشگری با توجه به اینکه در ساختار وزارت به صورت وزارتی اولین بار است موضوعاتش را پیگیری می کند باید کارگروه تخصصی تشکیل دهد و موارد و پیشنهادت خود را در حوزه برنامه به کمیسیون اقتصادی مجلس ارایه و این .

- ایسنا/کرمان رییس کمیسسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت گردشگری با توجه به اینکه در ساختار وزارت به صورت وزارتی اولین بار است موضوعاتش را پیگیری می کند باید کارگروه تخصصی تشکیل دهد و موارد و پیشنهادت خود را در حوزه برنامه به کمیسیون اقتصادی مجلس ارایه و این کمیسیون آنها را پیگیری کند.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی در نشست مشترک با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن تشکر از اقدامات این وزارتخانه در پیگیری موضوعات مربوط به این صنعت در کشور اظهار کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، این وزارتخانه را در اقداماتی که جنس فعالیت های آن اقتصادی است یاری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه قرار است سیاست های برنامه هفتم توسعه بزودی تعیین شود و سال آینده مجلس وارد تدوین برنامه های هفتم توسعه می شود پیشنهاد کرد: وزارت گردشگری با توجه به اینکه در ساختار وزارت به صورت وزارتی اولین بار است که می خواهد موضوعاتش را پیگیری کند کارگروه تخصصی تشکیل دهد و موارد و پیشنهادت خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه تخصصی میراث فرهنگی

تشکیل کارگروه تخصصی میراث فرهنگی