مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 18:052020-11-25بين الملل

انتقاد مشاور امنیت ملی کاخ سفید از مماشات با ایران


مشاور امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد هر گونه تلاش برای آنچه وی «مماشات» در برابر ایران خواند، می تواند روند عادی سازی روابط کشور های عرب منطقه با رژیم صهیونیستی را به خطر بیندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، «رابرت اوبرایان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید با اشاره به برخی گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال بازگشت دولتی آتی آمریکا به برجام مدعی شد هر گونه تلاشی برای مماشات در مقابل ایران، می‌تواند روند عادی‌سازی روابط کشور‌های عرب منطقه با رژیم صهیونیستی را به خطر بیندازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«بلومبرگ»، او در ادامه مصاحبه با یک برنامه رادیویی ادعا کرد مبنای امضای توافقات عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی که تاکنون امارات، بحرین و سودان به آن پیوسته‌اند، اشتراک در «بی‌اعتمادی به ایران» بوده است.

او در ادامه تصریح کرد: «شرم‌آور است که ببینیم از روند صلح جوانه‌زده با بازگشت به مماشات ممانعت شود.

»این مقام دولت ترامپ همچنین گفت که امیدوار است عربستان سعودی هم به این توافقات بپیوندد و هر چه زودتر این اتفاق بیفتد بهتر است.

وی در ادامه، به روند انتقال قدرت در آمریکا هم اشاره کرد و گفت انتظار دارد «خیلی حرفه‌ای» این روند انجام شود و گفت که انتظار می‌رود بزودی با «آنتونی بلینکن» نامزد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد مشاور امنیت ملی کاخ سفید از مماشات با ایران

انتقاد مشاور امنیت ملی کاخ سفید از مماشات با ایران