مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 14:052020-11-25بين الملل

تاسف گروه حمایت بین المللی از لبنان از تاخیر در تشکیل دولت


تاسف گروه حمایت بین المللی از لبنان از تاخیر در تشکیل دولت گروه حمایت بین‌المللی از لبنان نسبت به تاخیر به وجود آمده در تشکیل دولت ابراز تاسف و دولت موقت و نمایندگان را به اجرای وظایف‌شان به طور کامل دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، گروه حمایت بین‌المللی از لبنان در بیانیه‌ای اظهار کرد: با نگرانی بسیار بحران اجتماعی و اقتصادی در لبنان را نظاره‌گر است و برای تاخیر در تشکیل دولت جدید که قادر به اجرای اصلاحات مطلوب فوری برای مقابله با بحران ملت لبنان باشد، ابراز تاسف می‌کند.

این گروه بر نیاز شدید بر توافق رهبران سیاسی لبنان جهت تشکیل دولت تاکید کرد که قادر به اجرای اصلاحات لازم بدون فوت وقت بیشتر باشد.

این گروه در بیانیه خود هم دولت موقت و هم اعضای پارلمان را به اجرای وظایف‌شان به طور کامل دعوت کرد و گفت باید از طریق برداشتن‌ همه گام‌های برنامه‌ریزی و قانون‌گذاری درصدد کاهش فشارهای اقتصادی خانواده‌ها و موسسات تجاری لبنان برآیند.

این گروه که سال 2013 با هدف ترغیب و حمایت از ثبات لبنان تشکیل شد از تصمیم فرانسه برای برگزاری کنفرانس بین‌المللی حمایت انسانی و پاسخ‌گویی فوری به نیازهای ملت لبنان در اول دسامبر آینده استقبال کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسف گروه حمایت بین المللی از لبنان از تاخیر در تشکیل دولت

تاسف گروه حمایت بین المللی از لبنان از تاخیر در تشکیل دولت