مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:502020-11-25سياسي

آغاز مرحله سوم نهضت سراسری کمک مؤمنانه در کردستان


همزمان با هفته بسیج و با مشارکت خیرین کردستانی مرحله سوم نهضت سراسری کمک مؤمنانه با توزیع 6هزار و 252 بسته معیشتی در بین نیازمندان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرحله سوم نهضت سراسری کمک مؤمنانه در استان کردستان همزمان با ششمین روز از هفته بسیج با حضور مسئولان استانی در سالن آزادی شهر سنندج آغاز شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در این مراسم اظهار کرد: طی مراحل قبلی رزمایش سراسری کمک مؤمنانه بیش از 38 هزار خانواده نیازمند کردستانی مورد حمایت قرار گرفته اند و اقلام خوراکی و بهداشتی در اختیار آنان قرار گرفته است.

سردار سیدصادق حسینی افزود: در سومین مرحله این رزمایش امروز نیز 6 هزار و 252 بسته معیشتی بین نیازمندان کردستانی توزیع می شود.

وی اعلام کرد: همچنین به مناسبت ششمین روز از هفته بسیج 114 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند کردستانی اهدا می شود که ارزش ریالی هر کدام از این جهیزیه ها بیش از 100 میلیون ریال است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود به طرح های در دست اقدام بسیج در استان اشاره کرد و گفت: ایجاد 2 هزار و 100 هکتار باغ مثمر با تولید سالانه 50 هزار تن، ایجاد 240 نیروگاه خورشیدی خانگی برای 240 خانوار نیازمند کردستانی از جمله طرح هایی است که علاوه بر اشتغال زایی زمینه خودکفایی تعداد زیادی از خانواده های نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله سوم نهضت سراسری کمک مؤمنانه در کردستان

آغاز مرحله سوم نهضت سراسری کمک مؤمنانه در کردستان