مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:302020-11-25پزشكي

سایه سنگین کرونا بر فارس/ مرگ 42 نفر در 24 ساعت


سایه سنگین و سیاه کرونا همچنان بر استان پهناور فارس سایه انداخته و علیرغم به کار افتادن تمام ظرفیت ها برای مهار، این بیماری همچنان می تازد و قربانیان جدیدی می گیرد.

- ایسنا/فارس سایه سنگین و سیاه کرونا همچنان بر استان پهناور فارس سایه انداخته و علیرغم به کار افتادن تمام ظرفیت ها برای مهار، این بیماری همچنان می تازد و قربانیان جدیدی می گیرد.

زمانی حوادث جاده های مهمترین عامل مرگ در استان فارس به شمار می رفت اما اکنون کووید19، با گرفتن جان بیش از 2300 نفر طی 9 ماه، خاطره ای تلخ از روزهای سیاه سال 1399 در ذهن مردم این دیار، حک کرده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، چهارشنبه پنجم آذر در حالی پشت میکروفن جلسه اعلام وضعیت آماری شیوع کرونا در شیراز قرار گرفت، که به شدت اندوهگین و نگران بود.

دکتر عبدالرسول همتی با تاکید براینکه مدافعان سلامت در فارس، علیرغم خستگی جانفرسای فعالیت شبانه روزی طی 9 ماه گذشته، همچنان ایثارگرانه در عرصه خدمت رسانی هستند، از مردم خواست که به پاس قدردانی و حرمت پزشکان، پرستاران و سایر کادر بیمارستانها هم که شده، تا حد امکان در خانه بمانند و اگر بیرون از خانه تردد دارند، پروتکل ها را مراعات کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه سنگین کرونا بر فارس/ مرگ 42 نفر در 24 ساعت

سایه سنگین کرونا بر فارس/ مرگ 42 نفر در 24 ساعت