مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:202020-11-25اقتصادي

متوسط بارش در آذرماه عادی و بیشتر از عادی است


بر اساس پیش بینی های انجام شده، متوسط بارش آذر ماه در بیشتر نواحی کشور، عادی و بیشتر از عادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، بر اساس این پیش بینی متوسط بارش آذر ماه در بیشتر نواحی کشور، عادی و بیشتر از عادی است.

این پیش بینی برای دی ماه بیانگر آن است که در این ماه احتمال وقوع بارش در بیشتر مناطق به خصوص شرق و نیمه جنوبی کشور کمتر از عادی باشد.

پیش بینی ها برای بهمن ماه نیز نشان دهنده بارش های کمتر از عادی در نیمه شمالی کشور غالب بوده و در برخی مناطق احتمال وقوع بارش عادی و یا بیشتر از عادی است.

پیش بینی مؤسسه تحقیقات آب برای آذرماه در بیشتر نواحی کشور، عادی و یا بیشتر از عادی است، به طوری که احتمال وقوع چنین وضعیتی بیشتر بین 33 تا 75 درصد (در برخی مناطق بیشتر از 75 درصد) است؛ البته در این ماه احتمال وقوع بارش کمتر از عادی در برخی مناطق شمال غرب کشور وجود دارد.

وقوع بارش ها در دی ماه کمتر از عادی با احتمال وقوع بین 50 تا 75 درصد (در برخی مناطق بیشتر از 75 درصد) در بیشتر مناطق واقع در شرق، نیمه جنوبی و مناطقی از شمال و شمال غرب کشور غالب است.

همچنین در این ماه، وقوع بارش های عادی و یا بیشتر از عادی با احتمال وقوع بین 33 تا 75 درصد در برخی مناطق واقع در شمال و برخی از مناطق غرب و مرکز پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متوسط بارش در آذرماه عادی و بیشتر از عادی است

متوسط بارش در آذرماه عادی و بیشتر از عادی است