مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:552020-11-25اقتصادي

متوقف بودن پروژه پارک آبی صدرا تا اطلاع ثانوی


طی ماه های اخیر، مجدداً پیگیری های مستمری از سوی شرکت تعاونی پارک آبی جهت دریافت سند مالکیت زمین موصوف صورت گرفته و شرکت عمران صدرا هم انتقال سند را منوط به اجرای پروژه به ویژه در بخش مربوط به ورزش های آبی نموده است که هنوز با شرکت تعاونی پارک آبی به جمع .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، چندی پیش بود که سوژه دیگری از سوی شهروندان صدرا در سامانه فارس من خبرگزاری فارس به ثبت رسید؛ که در آن از به اتمام نرسیدن پارک آبی صدرا پس از گذشت چندین سال از شروع آن، انتقاد شده بود.

شرکت عمران شهر جدید صدرا در خصوص کمپین لزوم پیگیری پارک آبی شهر صدرا گردش پرونده نحوه مکان یابی و واگذاری 13 هکتار زمین از طرف شرکت عمران شهر جدید صدرا به شرکت تعاونی مجتمع گردشگری پارک آبی این شهر را به خبرنگار فارس ارائه داد، که به شرح زیر است.

مطابق قرارداد مشارکت منعقده مورخ 24/10/82 ، محدوده ای به وسعت شش هکتار با کاربری پارک جنگلی در محدوده قانونی صدرا (و در محل فعلی پروژه پارک آبی) به منظور ایجاد نهالستان و تولید نهال، در اختیار شرکتی به نام شرکت تعاونی نهضت سبز   قرار داده شده بود.

شرکت مذکور (که سهامداران آن از کارمندان اداره منابع طبیعی استان فارس بودند)، انجام عملیات نقشه برداری از اراضی حریم شهر جدید صدرا (اعم از ملی و مستثنیات) را بر عهده داشت که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متوقف بودن پروژه پارک آبی صدرا تا اطلاع ثانوی

متوقف بودن پروژه پارک آبی صدرا تا اطلاع ثانوی