مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:502020-11-25سياسي

موسسه سرم سازی رازی از نقاط قوت فارس است


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شعبه جنوب کشور در شیراز یکی از نقاط قوت فارس است و هر چه که این موسسه را توسعه دهیم به همان نسبت جایگاه استان فارس رشد می کند.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شعبه جنوب کشور در شیراز یکی از نقاط قوت فارس است و هر چه که این موسسه را توسعه دهیم به همان نسبت جایگاه استان فارس رشد می کند.

  آیت الله لطف الله دژکام در حاشیه بازدید از بخش های مختلف موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شعبه جنوب کشور در شیراز، گفت: مطمئنم ظرفیت های شیراز، از توانمندی های سایر مراکز سرم سازی بیشتر است و توانایی کار در سطح عالی کشور وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهادکشاورزی فارس، آیت الله دژکام با بیان اینکه بنا به گفته سازمان بهداشت جهانی موسسه رازی، تنها مرکز تولید بعضی واکسن ها در خاورمیانه است، افزود: با توجه به سوابق دانشگاه ها و مراکز موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی که به حمدالله خودش را خوب نشان داده است، باید یک نگاه ویژه به این موسسه بشود.

او با بیان اینکه اگر به قدمت و توانمندی حال این موسسه اکتفا کنیم دیگر رقبا به زودی از ما پیشی می گیرند، افزود: باید با همت عالی این مجموعه را حفظ کنیم و برای توسعه و موفقیت بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسسه سرم سازی رازی از نقاط قوت فارس است

موسسه سرم سازی رازی از نقاط قوت فارس است