مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:002020-11-25اجتماعي

کاهش 7 درجه ای دما و بارش برف در اصفهان


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه ناپایدار به استان از فردا خبر داد و گفت: با فعالیت این سامانه شاهد کاهش 7 درجه ای دما و بارش باران خواهیم بود و حتی احتمال بارش برف در اصفهان در روز یکشنبه وجود دارد.

- با ورود سامانه ناپایدار به استان اصفهان پیش بینی می شود؛ کاهش 7 درجه ای دما و بارش برف در اصفهان ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه ناپایدار به استان از فردا خبر داد و گفت: با فعالیت این سامانه شاهد کاهش 7 درجه ای دما و بارش باران خواهیم بود و حتی احتمال بارش برف در اصفهان در روز یکشنبه وجود دارد.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتا پایدار بر روی استان طی امروز (چهارشنبه_5 آذرماه) تا اوایل وقت فردا است، براین اساس در بیشتر مناطق استان وضعیت جوی قسمتی ابری، مه صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

وی گفت: در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی طی این مدت علاوه بر مه آلودگی، پتانسیل انباشت آلاینده های جوی نیز وجود دارد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اعلام اینکه از فردا با نفوذ سامانه ناپایدار به استان شاهد افزایش ابر، وزش باد و بارش برف و باران در غرب و جنوب و به تدریج بقیه مناطق استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 7 درجه ای دما و بارش برف در اصفهان

کاهش 7 درجه ای دما و بارش برف در اصفهان