مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-25فرهنگي

آرشیو «روایت فتح» متعلق به همه فیلمسازان است نه چند طیف محدود!


روح الله رفیعی مسئول گروه مستندسازی «روایت فتح» در برنامه تلویزیونی «افق سینما» یادآور شد که آرشیو «روایت فتح» متعلق به همه فیلمسازان است نه چند طیف محدود.

- روح الله رفیعی مسئول گروه مستندسازی روایت فتح در برنامه تلویزیونی افق سینما یادآور شد که آرشیو روایت فتح متعلق به همه فیلمسازان است نه چند طیف محدود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، روح الله رفیعی مسئول گروه مستندسازی روایت فتح در برنامه تلویزیونی افق سینما ویژه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت که روز سه شنبه چهارم آذر ماه با اجرای سعید الهی روی آنتن شبکه افق رفت درباره مکتب مستندسازی روایت فتح و ضرورت زایش فکری در جوانان گفت: یکی از دلایل گرایش مردم به مستند روایت فتح در دهه شصت تولید اثر به وقت خود به مفهوم زمانه شناسی شهید آوینی و همچین محدودیت در پخش بود چرا که آن زمان فقط 2 شبکه وجود داشت و مردم را مشتاق تر به دیدن روایت فتح می کرد.

وی افزود: شهید مرتضی آوینی بیش از یک هنرمند، اندیشمندی بود که با مطالعات کتب و مکاتب نسبت به جامعه آرمانی خود نظریه داشته است و در جهت توفیق آن تلاش می کرد.

رفیعی به خصوصیات شهید آوینی اشاره و اظهار کرد: سیدمرتضی آوینی فرزند زمانه خودش بود، شناخت دقیقی از زمان خودش داشت و این موضوع عامل موفقیت آثار وی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرشیو «روایت فتح» متعلق به همه فیلمسازان است نه چند طیف محدود!

آرشیو «روایت فتح» متعلق به همه فیلمسازان است نه چند طیف محدود!