مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-25اقتصادي

اجرای اجباری استاندارد آسانسورهای هیدرولیک در تمام ساختمان ها


اجرای استاندارد آسانسورهای هیدرولیک از ابتدای اردیبهشت سال آینده در تمام بخش های عمومی و خصوصی اجباری می شود.

- ایسنا/یزد مدیر کل استاندارد استان یزد گفت: اجرای استاندارد آسانسورهای هیدرولیک از ابتدای اردیبهشت سال آینده در تمام بخش های عمومی و خصوصی اجباری می شود.

محمدرضا زارع بنادکوکی افزود: در گذشته استفاده از آسانسور بیشتر مخصوص بیمارستان ها، مراکز درمانی و تجاری بزرگ، شرکت ها و دوایر دولتی و خصوصی و همچنین برج ها و ساختمان های بلند مرتبه بود ولی امروز استفاده از این وسیله مفید و ایمن عمومیت بیشتری یافته و حتی در برخی از مناطق روستایی و ساختمان های یک طبقه نیز رایج شده است که دارا بودن تاییدیه ایمنی معتبر برای ادامه کار آنها، امری ضروری به حساب می آید.

وی با بیان این که در استان یزد همانند دیگر مناطق کشور، علاوه بر نصب آسانسورهای کششی، استفاده از آسانسورهای هیدرولیک نیز بسیار رایج است، افزود: در همین راستا نیز دریافت تاییدیه ایمنی برای آسانسورهای هیدرولیک نیز بر مبنای تاریخ صدور پروانه یا سایر مجوزهای قانونی برای ساختمان، از ابتدای اردیبهشت سال آینده به صورت اجباری به اجرا در می آید.

این مسئول که در جمع شورای معاونین و روسای دوایر این اداره کل سخن می گفت، تاکید کرد: با توجه به اهمیت ایمنی و اطمینان استفاده از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای اجباری استاندارد آسانسورهای هیدرولیک در تمام ساختمان ها

اجرای اجباری استاندارد آسانسورهای هیدرولیک در تمام ساختمان ها