مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 09:002020-11-25فرهنگي

انتقاد بازیگر خانه به دوش از حواشی ریحانه پارسا


فلور نظری، بازیگر سریال خاطره انگیز «خانه به دوش» می گوید، اشکال این است که به دختر 18 ساله نقش اول می دهند و بعد همان دختر با آبروریزی، به آن ها لطمه می زند.

- جی پلاس ، قسمت اول سری جدید مسابقه شام ایرانی روز پنج شنبه در نمایش خانگی منتشر خواهد شد و در این سری از مسابقه بازیگرانی مانند فلور نظری، بهاره رهنما، مریم امیرجلالی و شهرزاد کمال زاده شرکت کرده اند.

به بهانه این مسابقه با فلور نظری که در سال های اخیر از عرصه بازیگری کمی فاصله گرفته است، درباره دوری اش از این عرصه و تجربه حضور در شام ایرانی گفت وگویی داشته ایم که در ادامه می خوانید.

چه شد که حضور در مسابقه شام ایرانی را پذیرفتید؟ خبرآنلاین نوشت؛ من کلا آدمی هستم که خیلی دوست ندارم در برنامه های این چنینی شرکت کنم، خیلی اصرار کردند و چهره هایی هم که بودند، باعث شد بپذیرم.

احساس کردم اگر مردم پس از گذشت 16 سال از سریال خانه به دوش که به آن عشق دارند، من و خانم امیرجلالی را که در سریال در نقش دو خواهر بودیم، در این مسابقه ببینند، برای شان جذاب است.

برای خود من جذاب است بازیگری را که جلوی دوربین دیدم، حالا در این فضا ببینم، چه برسد به مردم که از اتفاقات خانوادگی ما مثل خانه، زندگی و آشپزی دور هستند، مسلما برای آن ها جذاب تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد بازیگر خانه به دوش از حواشی ریحانه پارسا

انتقاد بازیگر خانه به دوش از حواشی ریحانه پارسا