مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-25اقتصادي

تولید تونل ضدعفونی هوشمند کرونا در البرز


سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز از ساخت تونل ضد عفونی هوشمند برای مقابله با کرونا در این استان خبر داد و گفت: این وسیله با نام «کابین ضد عفونی» در سراسر دنیا به منظور استرلیزاسیون و پاکسازی بدن افراد از ویروس ها بالاخص ویروس کووید 19 استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی مهدی پور، سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به تلاش واحدهای صنعتی برای تهیه و ساخت اقلام مورد نیاز برای مقابله با تولید کند.

وی افزود: این وسیله با نام کابین ضد عفونی در سراسر دنیا به منظور استرلیزاسیون و پاکسازی بدن افراد از ویروس ها بالاخص ویروس کووید 19 استفاده می شود.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان البرز با بیان اینکه در بهبوهه اضطراب مردم و نگرانی مسؤولان درباره فراگیری ویروس covid-19  و با استناد به نتیجه گیری محققان  سازندگان اقدام به ساخت محلی برای ضد عفونی کردند، اظهار کرد: روش ضد عفونی کلیه دستگاه های تولید شده مبنی بر پاکسازی سطوح است، اما انتخاب زاویه درست برای پاشش مه مواد ضد عفونی و نحوه ورود و خروج فرد از کابین بسیار حائز اهمیت است و نیازمند ساختار ارگونومی خاصی است.

مهدی پور بیان کرد: نکته بعدی که باید مورد توجه قرار گیرد جلوگیری از برخورد مواد ضد عفونی با سطوح حساس بدن مانند چشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید تونل ضدعفونی هوشمند کرونا در البرز

تولید تونل ضدعفونی هوشمند کرونا در البرز