مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:452020-11-25سياسي

همه در تحقق مطالبات جدی بهداشت و سلامت مردم مسئولیم


معاون هماهنگی امور عمرانی استاتدار سمنان با تاکید بر اینکه همه در تحقق مطالبات جدی مردم در امر بهداشت و سلامت مسئولیم گفت: باید در اجرای پروژه های عمرانی بهداشت و درمان استان سمنان و رفع نواقص موجود تلاش جدی انجام شود.

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاتدار سمنان با تاکید بر اینکه همه در تحقق مطالبات جدی مردم در امر بهداشت و سلامت مسئولیم گفت: باید در اجرای پروژه های عمرانی بهداشت و درمان استان سمنان و رفع نواقص موجود تلاش جدی انجام شود.

منوچهر فخری در جلسه بررسی پروژه های عمرانی بهداشت و درمان با تأکید بر تلاش مجدانه در امر تکمیل و رفع نواقص بیمارستان شهرستان مهدیشهر خاطر نشان کرد: در شرایط کرونا تسریع در تکمیل این بیمارستان بسیارحائر اهمیت است تا مردم عزیز شهرستان مهدیشهر بتوانند از خدمات بهداشتی و درمانی بیمارستان استفاده نموده و ضمن کاهش تعداد بیماران بستری در شهرستان سمنان ، از ترددهای بیمورد نیز کاسته شود.

وی با استماع نظرات رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و مدیر کل راه و شهرسازی و همچنین گزارش فرمانداران شهرستانهای گرمسار و آرادان ، پیرامون بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان های مذکور خواهان همکاری بیشتر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و اداره کل راه و شهرسازی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه در تحقق مطالبات جدی بهداشت و سلامت مردم مسئولیم

همه در تحقق مطالبات جدی بهداشت و سلامت مردم مسئولیم