مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 07:302020-11-25بين الملل

بیشتر فلسطینی ها مخالف از سرگیری همکاری با رژیم صهیونیستی هستند


نتایج یک نظرسنجی نشان داد که بیشتر فلسطینی ها با بازگشت هماهنگی و مکاری امنیتی میان تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی مخالف بوده و همچنین ازسرگیری مذاکرات میان طرفین را رد می کنند.

- نتایج یک نظرسنجی نشان داد که بیشتر فلسطینی ها با بازگشت هماهنگی و مکاری امنیتی میان تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی مخالف بوده و همچنین ازسرگیری مذاکرات میان طرفین را رد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آناتولی، این نظرسنجی توسط مرکز نظر سنجی فلسطین که مقر آن در بیت لحم در جنوب کرانه باختری است، منتشر شده و نشان می دهد که 59 درصد از افراد شرکت کرده در این نظرسنجی با بازگشت روابط با رژیم صهیونیستی مخالف بوده و در مقابل 38 درصد بازگشت روابط را تایید و باقی افراد، در این خصوص اظهار نظر نکردند.

این نظرسنجی نشان می دهد که 55 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی در کرانه باختری و نوار غزه با ازسرگیری هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی مخالفت دارند و در مقابل 40 درصد آن را تایید کرده اند و افراد باقی مانده، اظهارنظری در این خصوص نکردند.

این نظرسنجی در مقطع زمانی 19 تا 22 ماه جاری میلادی یعنی پس از اعلام ازسرگیری روابط میان تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر فلسطینی ها مخالف از سرگیری همکاری با رژیم صهیونیستی هستند

بیشتر فلسطینی ها مخالف از سرگیری همکاری با رژیم صهیونیستی هستند