مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 06:552020-11-25پزشكي

جزییات راه اندازی مراکز درمانی و توانبخشی در شهرهای مختلف کشور


معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر گفت: طی ماه های گذشته مراکز درمانی و داروخانه های متعددی در شهرهای مختلف کشور راه اندازی شده و تا پایان سال نیز افتتاح های بیشتری خواهیم داشت.

- فرید مرادیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره بر اقدامات اخیر معاون بهداشت و درمان هلال احمر گفت: طی ماه های گذشته با تلاش و برنامه ریزی های صورت گرفته افتتاح مراکز درمانی و توانبخشی با هدف ارائه خدمات ارزان به مردم در شهرهای مختلف کشور در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: افتتاح مراکز درمانی خیریه حسین شهبا و درمانگاه حضرت زینب در سیرجان از اقدامات مؤثری است که طی ماه های گذشته به اجرا در آمده است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر اظهار داشت: کسب مجوز داروخانه سیرجان، پیگیری تکمیل و افتتاح داروخانه هلال احمر در بیرجند و گرگان و کسب مجوز راه اندازی داروخانه هلال احمر لرستان از دیگر اقداماتی است که می توان به آن اشاره کرد.

مرادیان با اشاره به افتتاح مرکز جراحی بم، افتتاح کاردرمانی و فیزیوتراپی ریگان کرمان و مرکز جامع توانبخشی قائم شهر و ایلام خاطر نشان کرد: تا پایان سال افتتاح پروژه های درمانی و توانبخشی در شهرهای مختلف کشور با شتاب بیشتری در دستور کار قرار خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات راه اندازی مراکز درمانی و توانبخشی در شهرهای مختلف کشور

جزییات راه اندازی مراکز درمانی و توانبخشی در شهرهای مختلف کشور