مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 06:352020-11-25سياسي

ضرورت آموزش مجازی لیدرهای گردشگری سلامت


معاون هماهنگی و امور زائران استاندار خراسان رضوی گفت: آموزش لیدرهای گردشگی سلامت از دغدغه های اصلی است و باید در این شرایط از طریق آموزش مجازی پیگیری و عملیاتی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هفتمین جلسه کمیته گردشگری سلامت خراسان رضوی به منظور بررسی زمینه های تسهیل و ساماندهی فرایند عرصه گردشگری سلامت برگزار شد.

محمدصادق براتی، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در این جلسه که به صورت وبینار برگزار شد، اظهار کرد: سیاستی که از سال 1398 در خصوص فرایند گردشگری سلامت اتخاذ شده، استفاده حداکثری از توان بخش خصوصی در بخش بهداشت، درمان و امور زیر بنایی این عرصه بوده و امید است در آینده نزدیک با گذر از شرایط کرونایی شاهد شکوفایی این بخش باشیم.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در خصوص ضرورت ساماندهی لیدرهای عرصه گردشگری سلامت گفت: موضوع آموزش لیدرهای این بخش از دغدغه های اصلی است و باید در شرایط فعلی از طریق آموزش مجازی پیگیری و عملیاتی شود.

وی ضمن قدردانی از اقدامات مثبت اجرایی در این حوزه، از ضرورت اعمال نظارت های موثر و برخورد جدی با متخلفین که موجب نارضایتی در سطح داخلی و بین المللی می شوند، تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آموزش مجازی لیدرهای گردشگری سلامت

ضرورت آموزش مجازی لیدرهای گردشگری سلامت