مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 06:102020-11-25اقتصادي

اطلاعات سپاه مانع ترخیص محموله 400کانتینر لوازم خانگی آلمانی شد


رییس کل دادگستری هرمزگان از اقدام به موقع دستگاه قضایی در ممانعت از ترخیص محموله 400 کانتینری لوازم خانگی خارجی با هدف حمایت از تولید ملی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی صالحی اعلام کرد: بنا بر گزارش گمرک و سازمان اطلاعات سپاه، شرکتی که واردکننده لوازم خانگی یکی از برندهای معروف کشور آلمان بود، 400 کانتینر کالا از محصولات این شرکت را وارد گمرک شهید رجایی بندرعباس کرده که دستگاه قضایی با توجه به نوع اظهارکالا و قرارگیری آن در گروه 4 و دلایل موجود بر ممنوعیت واردات این محصولات صنعتی خانگی، از ترخیص آن ها جلوگیری کرده است.

وی افزود: با توجه به گزارشات واصله از سازمان اطلاعات سپاه هرمزگان و گمرک، به دستور مقام قضایی از واردات این حجم زیاد از کالاهای خارجی که دارای تولیدات مشابه در داخل کشور هستند با هدف حمایت از تولید و صنایع ملی و همچنین ایجاد فرصت اشتغال برای متخصصین و کارگران ایرانی، ممانعت به عمل آمده است.

صالحی خاطرنشان کرد: به دلیل آسیبی که تبعات ناشی از ترخیص این حجم زیاد از کالاهای خارجی بر پیکره تولید و صنایع ملی وارد می کرد، با ورود به موقع دستگاه قضایی از واردات آن ها جلوگیری شد و حتی یک کانتینر از این کالاها نیز وارد کشور نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات سپاه مانع ترخیص محموله 400کانتینر لوازم خانگی آلمانی شد

اطلاعات سپاه مانع ترخیص محموله 400کانتینر لوازم خانگی آلمانی شد