مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 06:052020-11-25سياسي

زندانیان جرائم غیرعمد به همت موکب خاتم الانبیاء(ص) رفسنجان آزاد شدند


به همت موکب خاتم الانبیاء (ص) و خیران 59 زندانی جرائم غیرعمد در رفسنجان آزاد شدند و به آغوش خانواده برگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام اصغر عسکری در حاشیه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد که به همت موکب خاتم الانبیاء (ص) و خیران صورت گرفته با تبریک سالروز تأسیس بسیج اظهار داشت: با همت خیران، موکب خاتم الانبیاء(ص)، سپاه و بسیج شهرستان، فرمانداری و همه دست اندرکاران و دستگاه قضایی امروز شاهد آزادی 59 نفر از زندانیان هستیم.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: بعضی از این زندانیان به خاطر جرائم غیرعمد آزاد شدند که مردم کمک کردند، چند نفری هم بودند که جرائم غیرعمد نبودند که بانی خاص داشتند و در مجموع برای آزادی این 59 نفر 996 میلیون و 700 هزار تومان بدهی بوده که 770 میلیون پرداخت شده و 226 میلیون تومان افرادی که طلبکار بودند، بخشیدند و نخواستند پس بگیرند.

وی عنوان کرد: 35 نفر از این زندانیان در راستای اجرای دستور ریاست قوه قضاییه بوده که مابقی زندان شان بخشیده می شود و 24 نفر بدهی داشتند که بدهی شان پرداخت شده است.

عسکری با تشکر از تلاش و همکاری مسئول اداره زندان رفسنجان و همت همه بزرگوارانی که در این راستا نقش داشتند، اظهار کرد: امروز شاهد هستیم  این تلاش به ثمر نشست و این افراد به آغوش خانواده و اجتماع برمی گردند که امیدواری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانیان جرائم غیرعمد به همت موکب خاتم الانبیاء(ص) رفسنجان آزاد شدند

زندانیان جرائم غیرعمد به همت موکب خاتم الانبیاء(ص) رفسنجان آزاد شدند