مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:452020-11-25اجتماعي

آموزش بانوان بهترین راهکار کاهش آسیب پذیری از سوانح ترافیکی است


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین گفت: برای کاهش و کنترل این حوادث یکی از بهترین راهکارها آموزش، فرهنگ سازی و جلب مشارکت بانوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین صدیقه ربیعی در نشست هم اندیشی با بانوان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای که به منظور بررسی راهکارهای مشارکت در مقابله با سوانح ترافیکی برگزار شد اظهار کرد: زنان به طور ذاتی همواره روش های ایمن تر و کم خطرتری را برای زندگی انتخاب کرده و به سبک زندگی سالم توجه بیشتری نشان می دهند.

وی با بیان اینکه مشارکت بانوان منجر به توانمندسازی جامعه در برابر سوانح می شود افزود: نمونه های موفق زیادی از مشارکت بانوان در موارد و مسائل مختلف وجود دارد که تأثیر مهم آنها را در روند تصمیم گیری و بهبود کیفیت زندگی سالم نشان می دهد.

مدیرکل امور زنان و خانواده اضافه کرد: سوانح و حوادث بعد از بیماری های قلبی و عروقی و سرطان ها از بیشترین دلایل مرگ در کشور و استان قزوین هستند که 75 درصد آنها به دلیل خطاهای انسانی اتفاق می افتد.

ربیعی با بیان اینکه آسیب های ناشی از تصادفات از نظر روحی برای زنان سخت تر از مردان است گفت: همه این مسائل ضرورت و اهمیت فرهنگسازی، آموزش و حساس سازی جامعه را نسبت به اهمیت موضوع سوانح ترافیکی نشان می دهد و زنان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش بانوان بهترین راهکار کاهش آسیب پذیری از سوانح ترافیکی است

آموزش بانوان بهترین راهکار کاهش آسیب پذیری از سوانح ترافیکی است