مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 05:352020-11-25سياسي

شرکت بیش از 300 بسیجی کرمانشاهی در فراخوان پویش اهدای خون


مدیر فرهنگی و رسانه ای بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از شرکت بیش از 300 بسیجی کرمانشاهی در فراخوان پویش اهدای خون خبر داد.

- کرمانشاه- مدیر فرهنگی و رسانه ای بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از شرکت بیش از 300 بسیجی کرمانشاهی در فراخوان پویش اهدای خون خبر داد.

فرزاد آقا بابایی صبح امروز در گفتگو با و نیاز دیگر عزیزان کرمانشاهی از قبیل بیماران دیالیزی، هموفیلی، تالاسمی و… که به صورت مستمر به دریافت خون برای ادامه زندگی نیازمندند و رعایت برخی از شهروندان از حضور در مراکز اهدا خون که سبب کم شدن ذخایر خونی استان گشته، در هفته بسیج فراخوان اهدای خون توسط بسیج سازندگی اعلام شد.

مدیر فرهنگی و رسانه ای بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: با توجه به اعلام سازمان انتقال خون مبنی بر کم شدن ذخایر خونی استان، سازمان بسیج سازندگی اقدام به راه اندازی پویش اهدای خون در استان نمود و با فراخوانی که در میان جهادگران و بسیجیان انجام شد به لطف خدا و همت جهادگران همیشه در صحنه در این سه روز بیش از 300 نفر از بسیجیان و جهادگران کرمانشاه در این پویش شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت بیش از 300 بسیجی کرمانشاهی در فراخوان پویش اهدای خون

شرکت بیش از 300 بسیجی کرمانشاهی در فراخوان پویش اهدای خون