مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 21:552020-11-24اقتصادي

مازندران پذیرای مسافران نیست/دردسرهای سیر و سفر به شمال


با توجه به آمار روزانه تعداد مبتلایان و ادامه روزهای قرمز کرونایی و از سویی تلاش شبانه روزی کادر درمانی استان لازم است مردم ترددها و سفرها را به ایام دیگر موکول کنند؛ - خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اجتماعیاز روزهای پایانی نهمین ماه از شیوع ویروس کرونا اجرا شد و براساس آن ممنوعیت فعالیت در گروه های شغلی سه و چهار در شهرهای نارنجی و ممنوعیت فعالیت برای گروه های شغلی دو، سه و چهار در شهرهای قرمز اجرا شد.

از روز شنبه یکم آذر ماه امسال نیز بحث اعمال ممنوعیت تردد برای خودروها غیربومی در دستور کار قرار گرفت که براساس این طرح بحث اعمال جریمه برای متخلفات نیز در دستور کار قرار دارد.

با همه مشکلات و مسائل و دردسرها هنوز به برخی به توصیه ها توجه نمی کنند که لازم است به مسائل و توصیه ها و هشدارها توجه کنند تا شاهد بروز مشکلات بیشتر و بحران در استان مازندران نباشیم.

در ورودی های شهرهای مختلف استان ایستگاه های کنترلی در بحث جلوگیری از تردد خودروهای غیربومی فعال است که خوشبختانه موضوع موضوع مهم همکاری خوب مردم بود و این موضوع خود کاهش چشمگیری در ورودی های خودروها داشته است.

*همه واحدهای اقامتی و پذیرایی مازندران تعطیل است حسن حسن نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: ورو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران پذیرای مسافران نیست/دردسرهای سیر و سفر به شمال

مازندران پذیرای مسافران نیست/دردسرهای سیر و سفر به شمال