مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 15:552020-11-24سياسي

نماینده مجلس: تا حصول نتیجه پیگیر موضوع آب شرب سنندج خواهم بود


دبیر کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: تا رسیدن به نتیجه نهایی و حل نگرانی به حق مردم و نهادهای مدنی سنندج، به صورت مستمر پیگیر موضوع آب شرب سنندج خواهم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محسن فتحی نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به بیانیه جمعی از تشکل ها و فعالان مدنی و فرهنگی سنندج، ضمن تقدیر از دغدغه مندی آنان آخرین پیگیری های لازم را به اطلاع آنان رساند.

وی  در اطلاعیه ای آورده است؛ در پاسخ به بیانیه جمعی از تشکل های زیست محیطی، مدنی و فرهنگی و نیز شهروندان دغدغه مند سنندجی در خصوص وضعیت ناگوار آب شرب از ابتدای شروع این موضوع به عنوان وکیل مردم این دیار، پیگیری و رفع این بحران را در دستور کار خود قرار دادم.

ضمن تقدیر از دغدغه مندی فعالان مدنی شهر سنندج، در جهت تنوین افکار عمومی در 4 بند آخرین وضعیت آب شرب سنندج و پیگیری های انجام شده را به اطلاعتان می رسانم.

1: سال های متمادی فاضلاب روستایی و پساب های کشاورزی روستاهای اطراف در سد وحدت انباشت می شد، و همین موضوع از مهمترین عوامل تغییر کیفیت و رنگ و بوی نامطبوع آب شرب شده است.

با این وجود موضوع ورود فاضلاب روستای دو هزار نفری سراب قامیش در حدود 10 لیتر بر ثانیه بدون تصیفه به سد برای نخستین بار از سوی بنده در رسانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: تا حصول نتیجه پیگیر موضوع آب شرب سنندج خواهم بود

نماینده مجلس: تا حصول نتیجه پیگیر موضوع آب شرب سنندج خواهم بود