مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 15:052020-11-24سياسي

تاکید روحانی بربهره بردن از توان داخلی و خرید واکسن خارجی


رییس جمهور از همه مردم، صاحبان مشاغل و اصناف بخاطر همکاری برای اجرای مطلوب طرح جامع مقابله با کرونا در کشور قدردانی و ابراز امیدواری کرد که این همکاری مطلوب تا پایان مهار کرونا و عادی شدن اوضاع در شهر های مختلف کشور ادامه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در جلسه کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا، خاطر نشان کرد: صاحبان مشاغل و اصناف برغم متحمل شدن ضرر و زیان اقتصادی ، بخاطر تامین سلامت مردم فعالیت خود را در زمان اعمال محدودیت ها تعطیل کردند و همکاری خوبی با اجرای طرح جامع مقابله با کرونا داشتند که جای قدردانی دارد.

رییس جمهور همچنین در این جلسه به کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا ماموریت داد همه تلاش خود را بعمل آورند تا اقدامات و اطلاع رسانی در اجرای طرح جامع به گونه ای باشد تا با پایان محدودیت های اعمال شده در شهرهای زرد، نارنجی و قرمز پس از خروج از این وضعیت ها، دوباره شاهد بروز بحران و شیوع ویروس نباشیم .

در این جلسه همچنین روسای کمیته های تخصصی گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح جامع ملی مقابله با کرونا ارائه کردند.

کمیته امنیتی – اجتماعی در گزارش خود با اشاره به طرح الزام شهروندان در به همراه داشتن کارت ملی برای استفاده از خدمات شهری از جمله حمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید روحانی بربهره بردن از توان داخلی و خرید واکسن خارجی

تاکید روحانی بربهره بردن از توان داخلی و خرید واکسن خارجی