مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 14:502020-11-24اقتصادي

کاهش ورودی آب به سد های تهران


مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای تهران از کاهش 20 درصدی ورودی سد های تهران از ابتدای سال آبی در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از صداوسیما و به نقل از وزارت نیرو (پاون)، آقای محمد شهریاری با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر میزان ورودی سد‌های پنجگانه استان تهران از ابتدای سال آبی 121.

5 میلیون مترمکعب است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که 151 میلیون مترمکعب بود، 20 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی همچنین افزود: حجم آب ورودی به مخازن سد‌های امیرکبیر، لتیان، لار، طالقان و ماملو از ابتدای سال آبی تاکنون (3 آذرماه) به ترتیب 30، 25، 25، 21 و 20 میلیون مترمکعب بوده است که به غیر از سد‌های امیرکبیر و طالقان در سایر سد‌های استان با کاهش حجم ورودی آب مواجه هستیم.

شهریاری در ادامه به کاهش 104 میلیون متر مکعبی حجم ذخیره فعلی آب دریاچه سد‌های تهران نسبت به زمان مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: درحال حاضر میزان ذخیره آب در مخازن سد‌های پنجگانه تهران 642 میلیون متر مکعب است که این میزان در سال گذشته 746 میلیون متر مکعب بوده است.

مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای تهران در پایان افزود: با توجه به وضعیت فعلی حجم ذخیره آب در سد‌های امیرکب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ورودی آب به سد های تهران

کاهش ورودی آب به سد های تهران