مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 14:402020-11-24سياسي

روحانی: تست گسترده و ردیابی مبتلایان به کرونا با قدرت انجام شود


تست گسترده و ردیابی مبتلایان به عنوان یکی از راهبردهای اصلی طرح جامع مقابله با کرونا می بایست با قدرت انجام گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمأموریت داد همه تلاش خود را به عمل آورند تا اقدامات و اطلاع رسانی در اجرای طرح جامع به گونه ای باشد تا با پایان محدودیت های اعمال شده در شهرهای زرد، نارنجی و قرمز پس از خروج از این وضعیت ها، دوباره شاهد بروز بحران و شیوع ویروس نباشیم.

در این جلسه همچنین رؤسای کمیته های تخصصی گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح جامع ملی مقابله با کرونا ارائه کردند.

کمیته امنیتی – اجتماعی در گزارش خود با اشاره به طرح الزام شهروندان در به همراه داشتن کارت ملی برای استفاده از خدمات شهری از جمله حمل و نقل عمومی، با توجه به اینکه برخی از مردم هنوز کارت ملی خود را دریافت نکرده اند، بر امکان استفاده از رسید پیگیری و ضرورت اطلاع رسانی کافی و اقناع سازی و توجیه مردم در این زمینه قبل از اجرای طرح تاکید کرد.

در جلسه امروز کمیته های تخصصی ستاد ملی کرونا همچنین در گزارش قرارگاه عملیاتی ستاد از همکاری مردم و صاحبان مشاغل و اصناف با اجرای طرح جامع و اعمال محدودیت ها در شهرهای زرد، نارنجی و قرمز قدردانی و تاکید شد که کسبه و اصناف همکاری خوبی با این طرح داشته اند به گونه ای که کمتر با جریمه و اعمال قانون مواجه شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: تست گسترده و ردیابی مبتلایان به کرونا با قدرت انجام شود

روحانی: تست گسترده و ردیابی مبتلایان به کرونا با قدرت انجام شود