مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 13:002020-11-24پزشكي

هویج از مرغ جا ماند؛ به کجا چنین شتابان؟


توصیه پزشکان به افرادی که میزبان ویروس لعنتی بد قدمِ جاخوش کُن شدند، مصرف سوپ و مایعات و آبمیوه به ویژه آب هویج هست؛ اما با این قیمت های دور از انتظار چطور ممکن می شود؟ - مبتلا شدند، عادت کرده؛ 12000 نفر! آنقدر تکرار شده که ابهت عدد و تعداد افراد کم به نظر می رسد.

توصیه دکترها و افرادی هم که به این ویروس لعنتی بد قدمِ جاخوش کُن مبتلا شدند و به سلامت از این بیماری گذر کردند، مصرف سوپ و مایعات و آبمیوه های طبیعی به ویژه آب هویج هستش؛ انگار که به خاطر بی اشتها شدن، افراد مبتلا چیزی به جز مایعات هم نمی توانند استفاده کنند.

اما با این قیمت های دور از انتظار مرغ و هویج و قارچ، که از ترکیبات خیلی از سوپ ها هستش، چطور امکان پخت آن وجود دارد؟! قیمت هر کیلو مرغ در بازار به 37,000 تومان رسیده و قیمت هویج هم به دلیل تقاضای مردم در دوران کرونا ، به کیلویی 10,000 تومان که صادر هم می شود… با نگاهی گذرا به تخته وایت بردهای میوه و تره بار، قیمت هر کیلو قارچ هم حدود 28000 تومان! از آنجایی هم که مرغ ها اکثراً وزنی حدود 2 تا 3 کیلو دارند، قیمت هر یک مرغ برای مردم بین 70000 تا 100,000 تومان تمام می شود، بماند که این مرغ های درشت به دلیل تجمع چربی و آنتی بیوتیک موجود در آن ضررهایی را به دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویج از مرغ جا ماند؛ به کجا چنین شتابان؟

هویج از مرغ جا ماند؛ به کجا چنین شتابان؟