مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 11:302020-11-24سياسي

هشدار نسبت به عادی تلقی شدن دعوای زوجین


مدیر کل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: علت ضعف در معرفی درست اورژانس اجتماعی و سامانه 123 و خدمات خانه های امن به زنان در معرض خشونت، - مدیر کل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: علت ضعف در معرفی درست اورژانس اجتماعی و سامانه 123 و خدمات خانه های امن به زنان در معرض خشونت، عدم دسترسی سازمان بهزیستی به ابعاد فرهنگی و رسانه ای است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود علی گو، در وبینار تخصصی مداخلات تخصصی با رویکرد خانواده محور در کار با زنان تحت خشونت خانگی که در جهاد دانشگاهی واحد الزهرا برگزار شد، اظهار کرد: ما باید به دور از هرگونه حاشیه به معرفی درست اورژانس اجتماعی، سامانه 123 و خدمات خانه های امن به زنان در معرض خشومت و خشونت دیده بپردازیم چراکه اورژانس اجتماعی باید نقطه اتکا و امید افراد خشونت دیده باشد.

وی مطابق با نظریه فراگیری اجتماعی ادامه داد: مطابق با این نظریه مشاهده خشونت به عنوان اولین گام مسیر خشونت بسیار حائز اهمیت است.

اینکه افراد چه سطحی از خشونت را در قالب رفتار با چه کسانی مشاهده می کنند نیز اهمیت دارد، برای مثال فرزندی که شاهد خشونت عاطفی علیه مادر خود است، خودش این خشونت را در سطح عاطفی بروز نمی دهد بلکه در گام های گستره تر و بالاتری آن را بروز می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به عادی تلقی شدن دعوای زوجین

هشدار نسبت به عادی تلقی شدن دعوای زوجین