مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 11:252020-11-24سياسي

سه کتاب دفاع مقدس در زنجان رونمایی شد


رونمایی از سه کتاب دفاع مقدس امروز به مناسبت هفته بسیج در زنجان برگزار شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رونمایی از سه کتاب دفاع مقدس ظهر امروز  به مناسبت هفته بسیج در زنجان برگزار شد، این کتاب ها با حضور نویسندگان، خانواده شهدا، راویان کتاب ها و همچنین فرمانده و مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و مادر بزرگوار شهید سید حسین صادقی از شهدای زنجانی دفاع مقدس برگزار شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره 3 هزار و 535 شهید بزرگوار اظهار کرد: نویسندگان حوزه دفاع مقدس، وظیفه سنگینی در روایت یاد و خاطره شهدای بزرگوار دارند.

سردار جهانبخش کرمی با اشاره به غنای بالای وصیتنامه شهدا افزود: شهید بقا ثمین تاب در وصیتنامه خود آورده است که من مادری و خانواده ای ندارم و اندک سرمایه ام را هم به بهزیستی بدهید.

وی با اشاره به شهادت بقاء ثمین تاب اظهار کرد: کربلای 5 یکی از عملیات های بزرگ دفاع مقدس است که رزمندگان زنجانی در آن عاشورایی جنگیدند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه عملیات کربلای 5، زمینه ساز برتری های کشورمان در عرصه های دفاع مقدس بود، تصریح کرد: دشمن و ایادی آنها بعد از این عملیات بود که به فکر تسلیم و قطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه کتاب دفاع مقدس در زنجان رونمایی شد

سه کتاب دفاع مقدس در زنجان رونمایی شد