مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 11:202020-11-24سياسي

برخورد سخت قضایی در انتظار زایل کنندگان بیت المال


با همه افراد به خصوص مدیرانی که به بیت المال خسارت وارد می کنند، به سختی برخورد می شود.

- ایسنا/زنجان رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: با همه افراد به خصوص مدیرانی که به بیت المال خسارت وارد می کنند، به سختی برخورد می شود.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر امروز (4 آذرماه) در جلسه شورای قضایی استان با تاکید بر پیگیری و اجرای دقیق مصوبات شورای قضایی استان، اظهار کرد: مدیرکل بازرسی استان در مورد میزان خسارت وارد شده به بیت المال با ترک فعل از سوی مدیران دستگاه ها گزارشی ارائه کرده که این میزان از ورود خسارات به بیت المال از سوی مدیران مورد قبول و پذیرش نیست، اگر مسئولی به وظیفه قانونی خود عمل نکند، باید پاسخ گو باشد و اگر پاسخ گو نشد، مشمول مجازات های قانونی خواهد شد.

وی افزود: برخورد با فساد از اولویت های دستگاه قضایی در دوره تحول است و ارتکاب جرم فساد در میان مسئولان حتی یک مورد هم خیانت به کشور بوده و این مسئولیت ها یک امانتی است که به مدیران واگذار شده و به مدیرانی که بخواهند از مسئولیت خود سوء استفاده کرده و به بیت المال خسارت وارد کنند، هشدار می دهیم منتظر برخورد قاطع دستگاه قضایی باشند.

رییس کل دادگستری استان زنجان، با اشاره به تکمیل ساختمان جدید پزشکی قانونی که در گذشته مشکلاتی برای مجموعه و مراجعان به وجود آورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد سخت قضایی در انتظار زایل کنندگان بیت المال

برخورد سخت قضایی در انتظار زایل کنندگان بیت المال