مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 10:102020-11-24اقتصادي

نیاز 30 هزار میلیارد تومانی تهران برای توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل


معاون حمل و نقل، ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که برای توسعه و نوسازی ناوگان عمومی شهر نیازمند ، 30 هزار میلیارد تومان در سال هستیم.

- معاون حمل و نقل، ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که برای توسعه و نوسازی ناوگان عمومی شهر نیازمند ، 30 هزار میلیارد تومان در سال هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مناف هاشمی با بیان اینکه تهران بالغ بر 5700 دستگاه اتوبوس و بالغ بر 1507 قطار مترو و قریب به 80 هزار دستگاه تاکسی دارد که باید نگاهی هم به وضعیت فرسودگی ناوگان داشت گفت: در حوزه مترو 400 دستگاه قطار ما نیازمند اورهال بوده ، در حوزه اتوبوسرانی نزدیک به 60 درصد ناوگان فرسوده است و تنها 40 درصد ناوگان را میتوان تا 5 سال آینده استفاده کرد.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه قریب به 40 هزار دستگاه تاکسی شهر تهران نیز نیارمند نوسازی است تاکید کرد: وضعیت ناوگان حمل ونقل عمومی پایتخت به لحاظ فرسودگی اصلا مطلوب نیست با این تفاصیل روزهای کرونا را به وضعیت موجود اضافه کنید .

وی اظهار داشت: طی ماه های کرونا درآمد شهرداری تهران از محل حمل ونقل عمومی کاهش چشمگیری داشته اما در عین حال تلاش کردیم فاصله گذاری اجتماعی را در ناوگان عمومی شهر اعمال کنیم .

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه توسعه و نوسازی ناوگان عمومی پایتخت نیازمند منابع مالی است گفت: در حال حاضر 250 کیلومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز 30 هزار میلیارد تومانی تهران برای توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل

نیاز 30 هزار میلیارد تومانی تهران برای توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل