مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 09:202020-11-24اقتصادي

مستثنی شدن تولیدکننده داخلی ناوگان ریلی برای تأمین فلزات از بورس


طبق پیگیری ها قرار شد کارخانجات ریلی برای تهیه فولاد از بورس، مستثنی شوند که وزارت صمت در حال پیگیری و عملیاتی کردن این موضوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سعید رسولی در حاشیه ورود 70 دستگاه انواع ناوگان ریلی به شبکه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امسال هدفگذاری شده است 2 هزار دستگاه انواع ناوگان ریلی تولید شود البته سفارش و تقاضا برای ساخت ناوگان توسط شرکت های ریلی بیش از این عدد است.

وی ادامه داد: ظرفیت تولید داخل ناوگان ریلی امسال بسیار بیشتر از سال گذشته است و البته از سال گذشته رکورد تولیدات 20 سال قبل در شرکتی نظیر واگن پارس شکست و تولیدات ناوگان ریلی در داخل افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت راه آهن افزود: در کارخانجات تولید داخل ناوگان ریلی، ظرفیت ثبت سفارش و تولید ناوگان بالا است، اراده هم وجود دارد فقط مسأله ای که کمی کار را کند کرده، تسهیلات است که با همکاری این بخش ظرفیت موجود کشور در تولید صنایع ریلی خیلی بیشتر ارتقاء می یابد.

رسولی ادامه داد: مشکل دیگری هم که برای تولیدکننده داخلی واگن وجود داشت این بود که صنایع فولادی و فلزی در بورس عرضه می شود، و این کار را برای آنها کند کرده بود، اما طبق پیگیری ها قرار شد کارخانجات ریلی برای تهیه فولاد از این امر مستثنی شوند که وزارت صمت در حال پیگیری و عملیاتی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستثنی شدن تولیدکننده داخلی ناوگان ریلی برای تأمین فلزات از بورس

مستثنی شدن تولیدکننده داخلی ناوگان ریلی برای تأمین فلزات از بورس